Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PealehtPealeht  Latest imagesLatest images  OtsiOtsi  RegistreeriRegistreeri  Logi sisseLogi sisse  
Logi sisse
Kasutajanimi:
Parool:
Automaatne sisselogimine: 
:: Unustasin parooli
Vaheta kasutajat




Latest topics
» Rassid
Võimed Emptyby Katmahuima Megaera Kolm Mai 17, 2017 2:00 pm

» Reeglid
Võimed Emptyby Katmahuima Megaera Reede Veeb 27, 2015 7:13 pm

» Chat~
Võimed Emptyby Lizzie Emilie Night Püh Nov 17, 2013 12:55 pm

» Eliise Greth.Pooleli
Võimed Emptyby Katmahuima Megaera Nelj Apr 11, 2013 5:02 pm

» Ankeedid
Võimed Emptyby Eliise Greth Reede Apr 05, 2013 5:14 pm

» Hannah Hailey Night
Võimed Emptyby Katmahuima Megaera Laup Märts 30, 2013 6:33 pm

» REEGLID
Võimed Emptyby Katmahuima Megaera Püh Märts 24, 2013 6:10 pm

» Kuhu ma küll sattunud olen?
Võimed Emptyby Katmahuima Megaera Püh Märts 24, 2013 5:31 pm

» Öine linn
Võimed Emptyby Katmahuima Megaera Püh Märts 24, 2013 5:17 pm

Kes on foorumil
Foorumis on hetkel 1 kasutaja :: 0 Liitunud, 0 Varjatud ja 1 Külalist

Puudub

Rekordarv külastajaid(17) oli siin foorumil Nelj Juun 04, 2020 1:13 am

 

 Võimed

Go down 
AutorTeade
Katmahuima Megaera
Admin
Katmahuima Megaera


Postituste arv : 86
Reputation : 0
Join date : 03/11/2011

Character sheet
Hüüdnimed: Katma.
Võimed: Kilp, kinkimine ja valgemaagia.
Tiitel: Black Stone õpilane.

Võimed Empty
PostitaminePealkiri: Võimed   Võimed EmptyEsm Sept 10, 2012 5:21 pm

Esialgu võib kõigil tegelastel siin olla maksimaalselt 3 võimet ja 5 pisivõimet! Alla on ära toodud küll lisaks võimetele ka erandjuhtumid mille tõttu võib olla rohkem võimeid, kuid neid juhtumeid tuleb arutada administraatoriga, et neid "erandeid" liiga paljuks ei läheks.

Võimed avalduvad 7-14 aastaselt, pisivõimed 6-15 aastaselt. On ka juhtumeid, kus võimeid avalduvad varem. Need ei ole ka eriti haruldased ja käivad tavaliselt kaasas vereliinipidi. See tähendab, et mõnel suguvõsal võivadki võimeid varem avalduda, kui teistel. (Neid siiski ei ole ülemõistuse palju, nii et palun hoida silma peal, kes juba on sellise suguvõsa loonud vms, et saaks olla näiteks nendega suguluses vms. või lihtsalt lükata võimete avaldumise sellesse tavalisse vahesse.) Võimed ei avaldu k u n a g i vanemalt, kui 15.
Võimed võivad, kuid ei pruugi kõik koos avalduda. See tähendab, et näiteks üks võime avaldub 7 aastaselt, järgmine 10 aastaselt jms.


Erandjuhtumid.
Võimete varem avaldumine (ei pea arutama administraatoriga, kuid kui neid on siin juba liiga palju, siis admin ütleb ise, et sa muudaksid näiteks vms. Võib ka enne tegelase tutvustuse tegemist chat'ist küsida, kui palju neid erandjuhtumeid juba olnud on, et teaks.)
Rohkem, kui 3 võimet saab olla siis, kui keegi on sulle võime "kinkinud". Kinkja ise jääb võimest ilma, mille tõttu seda ei tehta eriti tihti.
Rohkem, kui 5 pisivõimet on samal põhjusel. Kinkja ise jääb jällegi kingitud võimest ilma. (Kinkimine ise on samuti võime, seega kõik ei saa oma võimeid kinkida, kui tahavad.)
(Lisandub ajapikku juurde.)

Võimed mille saamiseks tuleb adminiga rääkida (täita ankeet) on tähistatud tärniga(*).


Viimati muutis seda Katmahuima Megaera (Teis Märts 05, 2013 3:37 pm). Kokku muudetud 3 korda
Tagasi üles Go down
https://lilla-kummitus.forum.co.ee
Katmahuima Megaera
Admin
Katmahuima Megaera


Postituste arv : 86
Reputation : 0
Join date : 03/11/2011

Character sheet
Hüüdnimed: Katma.
Võimed: Kilp, kinkimine ja valgemaagia.
Tiitel: Black Stone õpilane.

Võimed Empty
PostitaminePealkiri: Re: Võimed   Võimed EmptyEsm Sept 10, 2012 5:46 pm

ELEMENDID


Veetaltsutamine on võim vee üle. On võimalik liigutada veekogudes olevat vett, jääd, veeauru. Samuti saab muuta vee olekut ja koos veega liigutada ka muud. Võtame näiteks taina. Mingi osa sellest on vesi, seega seda on võimalik liigutada, kui vesi on ühtlaselt kogu massis laiali, kuid seda ei ole võimalik hoida väga kaua, kuna ülejäänud hakkab pikapeal ära lagunema. Veetaltsutamine on üks kõige tavapärasemaid elemente. Vett õpitakse kontrollima tavaliselt koolides kohe peale võime avaldumist, kuni kooli lõpetamiseni. Vesi ei ole nii keerukas element, kui tuli, maa ja viies element, kuid samas on ta raskemini allutatav, kui õhk. Need, kellel võime just avaldunud on ei ole muidugi kohe väga pädevad sellel ala. Vihastudes võivad nad küll tõelisi imesid korda saata, kuid kui nad üritavad midagi teha suudavad nad heal juhul mingi loperguse veekuuli kokku keerata.

Tuletaltsutamine on võim enda loodud, või isandata tule üle. Tuli on üks keerukamaid elemente ja nende taltsutajad vihastudes kõige ohtlikumad. Tuli on samuti väga laialt levinud element, nagu ka vesi. Tuletaltsutajatel on kindlad reeglid. Osad on sellised, mis on tehtud selleks, et ei juhtuks õnnetusi (seega reeglid, mille vastu saab eksida) kuid on ka reeglid, mis on looduse enda poolt paika pandud ja nende vastu on enamasti võimatu eksida. Üks näide on näiteks see, et taltsutada saab ainult neutraalset või enda loodud tuld. Teise tuletaltsutaja loodud tuld ei ole võimalik allutada mitte ühegi ime läbi. Neutraalse tule alla käib ka lõkke tuli, mitte ainult välgust vms asjast tekkinud metsatulekahju. Kõik käisitsi loodud ja mitte-maagilised leegid on neutraalsed. Koolides on üldiselt veel sellises stiilis reegleid nagu, et ei tohi luua ise tuld enne kui oled elemendiga tegelenud 3 aastat või rohkem. See tähendab, et tundides tegeletakse tavaliselt neutraalse tule allutamisega iga kord alustuseks, ning alles siis hakatakse sellest muid asju looma.
On võimalik luua igat värvi tuld ja ka külmi jms leeke. Tuletaltsutajaks tegelikult "sünnitakse" kuigi võime "avaldub" hiljem. Noort tuletaltsutajat on võimalik arstidel tuvastada, kuna nende kehas leidub igasugu kummalisi aineid. Mõned neist oleksid ilmselt tavaolendile surmavad, kuid tuletaltsutajate kehades leidub neid koguaeg minimaalses koguses erinevate leekide loomiseks. Kui võime avaldub siis tavaliselt tuletaltsutajad pikapeale valivad enda lemmikleegid, mida nad tihedamini kasutavad. See tähendab, et "nende keha toodab" rohkem neid aineid, mida läheb tarvis tavapäraste leekide tarvis. Ülejäänud ained säilivad samuti, kuid kui tuletaltsutaja, kes on koguaeg tegelenud tavaliste leekidega järsku külmasid massiliselt loob võtab see talt palju rohkem energiat, kuna keha peab kiiresti ainet juurde tootma.


Õhutaltsutamine on võim õhu (ja tegelikult ka gaaside) üle. On võimalik luua erinevaid tuuli, tornaadosid jms. Samuti on võimalik reguleerida õhutemperatuuri. Õhk on kõige kergemini allutatav element üldse. Koolis ei laskuta elemendi peensusteni, vaid õpitakse vaid pealiskaudselt, kuidas end sellega kaitsta jms. Õhutaltsutajal peab olema väga hea fantaasia, kui ta midagi ära teha tahab. Õhuga on põhimõtteliselt võimalik peaaegu kõige ellu saata, kuid selleks peab suutma asju õhuga seostada. Õhk on kõige "haruldasem" element. Teda esineb lihtsalt vähem, kui teisi.

Maataltsutamine on võim taimede, mulla jms üle. On võimalik taimede kasvu kiirendada, aeglustada, tagasi kerida jms. Teha saab põhimõtteliselt kõike, kuid see on suhteliselt keeruline ikkagi. Enda energiast saab kasvatada suureks kiiresti vaid ühe pisikese lille, suuremate (puude jms) kasvatamine on liialt riskantne. Maa taltsutaja ammutab energiat tavaliselt taimes endast, või ümbritsevatest taimedest. Peab olema ettevaatlik, ei tohi võtta liiga palju, kuna muidu võid taime tappa. Kui kunagi oleks mõni maataltsutaja türann olnud, siis ta oleks ilmselt ka suutnud kogu maa endale allutada, kuid maataltsutajad lihtsalt ei tee selliseid asju. Maataltsutamist kutsutakse "esimeseks elemendiks" nagu Haldjaid "esimeseks rassik". Haldjad on kõige iidsem keelatud maa rass ja nende kõige tavapärasem võime maataltsutamine, kuigi on ka teiste elementide valdajaid. Maataltsutaja tajub taimede elujõudu jms. Taime tapmine on nagu mõne lähedase sõbra suremine/surmamine mille pärast on maataltsutajad tavaliselt väga heasüdamlikud, või hoiavad kõiges kurjast eemale, tahtmata ka seda ise tekitada, või üritavad seda peatada, kuna tavaliselt on nad ikka vigu teinud ja mõne taime tapnud, mille tõttu nad on selle koha peal hellikumad, nagu näiteks vanemad kaotanud lapski, või keegi taoline. Mõnikord tõmbuvad nad ka selle tulemusena enda sisse, või muutuvad tugevamaks, kuid nad ei ihalda suurt võimu. Siiski on tavaliselt kõige paremad jutuvestiad või kõnemehed ja teised taolised just nimed maataltsutajad.
Loomulikult on erandeid, kuid türannist erandit ei ole veel saabunud.


Viieselement on võim elektri, magnet väljade jms üle. Suhteliselt palju on neil sarnast tegelikult maataltsutamisega. Näiteks tuleb energiat saada kuskilt mujalt. Ei ole võimalik mingit äikese tormi jms korraldada. Kui energiat on piisavalt, on võimalik panna tööle masinaid, tuua väikeseid "välke" millega on võimalik rünnata jms. Viienda elemendi valitsejad on tavaliselt need kes kohandavad maalaste tehnoloogiat Extarneusi või Hibitarose tarvis.

*Üldelement on võim kõikide elementide üle. See on haruldane võime mida ei esine eriti tihti. Osa üldelementalitest (kasutatakse sellist väljendit, kuigi elementali rassiga ei ole siin suurt midagi pistmist) ei teagi mõnikord, et nad ka teisi elemente taltsutada suudavad, teine osa valib endale meelepärasemad elemendid/elemendi ja õpib neid taltsutama, kolmas osa on kõige õnnetum. Kolmanda osa moodustavad need, kes pole võimet varjanud ja keda koolides meeletult ringi jooksutatakse ja õpetatakse, et nad kõiki viit elementi taltsutada oskaks. Siia alla käivad ka need, kes ise tahavad õppida.

KEHAMUUTMINE


Kehamutatsioon(id)
on näiteks tiivad, mõne looma kõrvad, saba vms. Ükskõik mis, mis ei ole normaalne osa ühes inimesest/olendist vms. Kehamutatsioone saab tavaliselt kaotada ja uuesti ilmuma panna, ehk sisse-välja tõmmata. Need protsessid on valulikud, mõnikord kaasneb nendega ka verd vms. Eraldi võimeks ei loeta rassi eripäradena tiibu. (Tiivad on ainult deemonitel ja inglitel!)

Muundumine on võime muuta oma välimust ükskõik milliseks. See keha peab jääma ainult millekski inimese-laadseks. Loomaks muunduda ei saa ega nii. Piirid paneb teie fantaasia. (Et kergemini selgitada, siis neile, kes Potterit on lugenud: Tegu on pm metaformaagiga.)
Kameelion on isik, kes suudab muuta enda ja oma riiete värvi ükskõik milliseks. Koolides seda väga põhjalikult ei õpetata, kuid see on üpris raskelt allutatav.
Kujumuutja on isik, kes suudab end muuta loomaks, kuid ainult üheks. Loomaks muundumine on samuti kergelt valulik protsess nagu näiteks tiibade sisse-välja lükkamine.

*Moonduja on isik, kes suudab end muuta ükskõik milliseks. See on ülimalt haruldane võime. On olemas ka rass, kes end niiviisi muuta saab, kuid teiste olendite puhul on see üpris harukordne võime.

MÕTTED


Mõtetelugemine on võime saada aru, mida teised mõtlevad. Seda on kahte sugust, ning see on üpris isepäine võime millest on võimalik "lahti saada". Esimene varjat mõtetelugemisest on selline, kus mõtetelugeja kuuleb kõikide tega ümbritsevate mõtelvate objektide mõtteid. See võib pika peale ajada hulluks ning esialgu on väga keeruline keskenduda ühele olendile või omaenda mõtetele, kui sajad teised sul kõrvus kumisevad. Teine varjant on selline, et kuuldakse mõtteid ainult siis, kui mingile olendile keskendutakse. See on päris palju parem varjant, kuna pole vaja õppida suminat blokeerima, kuna see puudub.
Mõtetelugemine on ka tegelikult üpris piltlik väljend. Mõtetelugemist kui sõnasõnalt on võimalik teostada ainult siis, kui keegi sulle kirjutab, mida ta mõtleb, ja sina seda siis loed. Võime kui selline on midagi sarnast kellegi teise kehasse minemisega. Kuid inimeste puhul jääb see siiski üpris tihti lihtsalt nende mõtete "kuulamiseks", kuid mõni tundlikum mõtetelugeja kes keskenub näiteks loomale ei saa kuulata mõtteid, kuna loomad ei räägi inimeste keeli. Loomadega tuleb tunnetada lihtsalt seda, mida nemad tunnevad ja seda endale tõlgendada. Väga vähesed viitsivad sellega muidugi jamada. Emotsioone on niigi piisavalt kui sa lihtsalt kuulad teisi inimesi.
Mõtetelugemist on võimalik lahti saada mõnda väga ränka vaimset haigust põdedes või lihtsalt tõsise šoki osaliseks saada. Võime tegelikult ei kao kusagile, kuid tekib lihtsalt blokk. Sa ei saa sellega ühendust.
Koolides on tihtipeale suuremate tööde ajal klassis keegi, kes suudab blokeerida seda võimet, et ei oleks võimalik sobi teha.

Piinamine on võime põhjustada kellegile valusid. Seda võimet õpetatakse koolis vaid erand juhtudel, kuna see on üpris keeruline, kuigi kõige keerulisem selle juures on vaid tunnetamine, millal tuleb lõpetada. Piinamisele paneb piirid piinaja oma fantaasia. Valu, mida tekitatakse on enamasti vaimne, kuid mõnikord võivad ohvri kehale ka füüsilised jäljed tekkida.
Piinajad on äärmiselt ohtlikud, kui nad enese üle kontrolli kaotavad. Koolides on selle võime kasutamine rangelt keelatud.

Mõtetemõjutamine on võime panna kellegile pähe mingeid teisi mõtteid. See on üpris haruldane võime ja mõni ei pruugi arugi saada, et tal see võime on. Mõtete mõjutamine on võime mida koolis ei õpetata ning mille kasutamine koolides on keelatud.
Selle võimega ei saa kedagi sundida midagi mõtlema, selle võimega on võimalik ainult ajada teiste pea suvaliste mõtetega sassi või panna neid arvama, et mõte mis nende pähe tekib on nende välja mõeldud ning see läbi neid mõjutada.

Mõteteteel rääkimine on põhimõtteliselt võime suunata oma lauseid kellegi pähe. Kui seda teha ettehoiatamata kellegile, kes pole harjunud, et suvalise võõra hääl järsku tema peas suvalist juttu võib ajada, võib see teise olendi omadega päris sassi ajada. See võime esineb mõnikord ka loomadel, kes on sündinud Hibitarosel või Extarneusil või on mõne Hibitarose eri-liigi järeltulija. Sellistel loomadel on tavaliselt arenenum mõistus, kuid mitte alati.

Ideam


MAAGIA


Mustmaagia ja Valgemaagia on võimed mille valdajaid nimetatakse mustaks või valgeks maagiks. Kui seda kasutada, siis see tundub nagu must/valge udu, või suits. Musta(valge)maagiaga saab olendeid endale allutada, esemete kuju muuta, lepinguid kinnitada, lausuda needuseid ja sooritada nõidusi, luua udukogusid, siluette ning ebamääraseid illusioone millel on võim peamiselt ainult pimedas või väga eredalt valgustatud kohas. Ükski maagia ei ole lihtsasti allutatav. Udukogusid luua ning väiksemaid loomi ja putukaid panna tegema asju, mida tahetakse on muidugi lapsemäng, aga enne 4-5 aastat oma võimega tegelemist on väga vähesed võimelised suuremaid asju allutama, muutma jms.

Surnumanamine on "võim surnute üle". Müütide järgi on see üks mustamaagia haru, kuigi valge- ja mustamaagia ainuke vahe on värv. Surnumanaja suudab endale allutada kunagi elanud olendeid. Pole oluline, kui kaua nood surnud on olnud, kuigi väga ära räsitud jäänuseid või ainult luid tuleb enne elustamist korrastada. Luudega on muidugi keerulisem, kuna neid ei saa kokku õmmelda, ega midagi. Neile on vaja peale uut kihti midagi, mis keha koos hoiaks. Surnumanamist õpetatakse ainult Black Stones ja osaliselt Knight Memos. Koolides on tunni väliselt selle võime kasutamine keelatud.
Surnumanamisega ei ole võimalik kedagi ellu äratada.


NÄGIJAD


Ennustamine on võime näha tulevikku. Ennustamis viise on üpriski palju. On selliseid, kellel endal pole õrna aimugi, et nad seda teevad, lihtsalt järsku võivad kellegile nende saatust näkku karjuma hakata ja kedagi meeletult ehmatada ning ise seda pärast üldse mitte mäletada. On ka selliseid, kes seda pärast mäletavad, aga ei saa midagi parata, et nad seda teevad.
Siis on selliseid, kes on "spetsialiseerunud" lähitulevikule, ehk ennustavad ette mida keegi järgmiseks teeb, või mis ilm järgmisel päeval on vms. Nende vastandid on need, kes keskenduvad väga kaugetele sündmustele. Üritavad näiteks kellegi surma ette ennustada jms. On ennustajaid kes näevad väga selgelt oma tuleviku ja neid, kes teiste omi. Paljud ennustajad lähevad lõpuks oma võime pärast üpris hulluks, kui nad seda taltsutada ei oska.

Mineviku nägemine on ennustamise vastand. Seda võimet aetakse üpris tihti ennustamisega segamini, kuigi see pole pooltki nii keerukas. Mineviku nägija lihtsalt näeb hetki minevikust. See ei ole peaaegu kunagi ette teada, millal ta neid näeb, ja mida ta näeb. See võib olla lihtsalt mingi üks silmapilk kellegi silmade läbi, või pikem periood ükskõik kui kaugest või lähedasest minevikust. Kui selle võimega piisavalt kaugele edasi jõuda on võimalik erinevates kohtades piisava keskendumisega nägemusi esile kutsuda. Piisavalt kaugele edasi jõudmine tähendab mõnekümne aastast harjutamist. Heal juhul üks sajast mineviku nägijast on kohe võimeline seda esile kutsuma, siis kui soovib.
Nägemusi ei ole võimalik blokeerida. Kui need tulevad, siis need tulevad.

*Tark puudutus on võime kedagi puudutades tungida tema pähe ning saada tema kohta teada põhimõtteliselt kõik. Kõik selle isiku mälestused, mõtted, tunded ja saladused on targale puudutajale valla. See võime on küllaltki haruldane ning nõuab palju õppimist, et õppida sorteerima välja neid asju, mida tarvis on, ning teisi ignoreerida. Samuti võib see algaja päris sassi ajada, kui too kedagi kogemata puudutama juhtub. Kui seda võimet kontrollima ei õpita, siis peagi ei suuda selle võime omanik enam iseennast teiste mälestuste, seisukohtade ja muu säärase seast üles leida.

MUU


Kopeerimine on võime kopeerida teiste olendite võimeid. Koopijal on oma kopeerimis väli, mis sõltub tema tujust ja iseloomust. Maksimaalselt on kopeerimis välja raadius 30 meetrit. Tavaliselt on see siiski vaid 20-10 meetrit ja kõige väiksem kopeerimis väli võib olla 3 meetrit. Koopija ei oska hoobilt mitte ühtegi võimet mis tema kopeerimis välja satub, kui ta pole seda enne õppinud. Koopijatel on võimalus koolis valida endale pm kõik võimetega seotud ained, kui teatud võimete esindajaid ainult koolis on.
Blokeerimine on võime blokeerida teiste võimeid. See on teadlik tegevus ja nõuab blokeerijalt keskendumist. Üle kolme isiku võimete blokeerimine on üpris keerukas ning siis pole blokeerija üldiselt võimeline muudele asjadele mõtlema või näiteks vestlusi arendama.
Kilp on võime kaitsta end näiteks elemendi valdajate rünnakute eest vms. Samuti blokeerida seda, kui keegi sinu suunas viskab mõne füüsilise objekti. See põrkab tihti kas kilbi nahalt tagasi, või siis võib kilpi ümbritseda nähtamatu mull, mis ei lase kellegil ega millegil temani jõuda, kui kummitused välja arvata. Ka mõtetelugejate eest see ei kaitse. Mõnel kilbil on võime "peegeldada", ehk luua illusioon näiteks kellegi tiibadest vms.
Kinkimine on võime kinkida oma mõnda võimet kellegile teisele, kaasa arvatud ka seda võimet. Kinkja ise jääb võimest ilma. Seda võimet pole võimalik otseselt õppida ja kinkjad teavad, et nad seda võimet omavad vaid selle tõttu, et nad suudavad tajuda ülejäänute võimeid. Kinkimine iseenesest pole midagi rasket. Vajalik on vaid füüsiline kontakt ja kinkija jäägitu veendumus, et ta tahab võimest lahti saada.


Viimati muutis seda Katmahuima Megaera (Teis Märts 05, 2013 3:39 pm). Kokku muudetud 22 korda
Tagasi üles Go down
https://lilla-kummitus.forum.co.ee
Katmahuima Megaera
Admin
Katmahuima Megaera


Postituste arv : 86
Reputation : 0
Join date : 03/11/2011

Character sheet
Hüüdnimed: Katma.
Võimed: Kilp, kinkimine ja valgemaagia.
Tiitel: Black Stone õpilane.

Võimed Empty
PostitaminePealkiri: Re: Võimed   Võimed EmptyEsm Sept 10, 2012 5:52 pm

PISIVÕIMED

Loitsimine on võime mis avaldub ainult neil, kellel on võime mõne maagia üle. Loitsimine käib sõnadega, ükskõik mis keeles, vahet pole. Kui loitsija usub, et tema lausutud sõna teeb seda, mida ta tahab, siis täpselt seda see ka teeb. Loitsimine nõuab peamiselt vaid usku sellesse, mida tehakse. Tavaliselt kasutatakse mingeid võõrkeelseid või enda leiutatud sõnu.
Loitsimine on üpris lihtne pisivõime millega on võimalik näiteks mingeid esemeid õhku tõsta, kuhugi lennutada, kaduma panna vms. Loitsida saab vaid asju, mida loitsija näeb, tajub või tunneb, aga ta peab üpris hästi teadma siiski, millega on tegu ja sellele keskenduma. Mõni kord ei pea isegi mingeid totakaid sõnu ütlema, piisab vaid keskendumisest, et näiteks tass nähtamatuks muuta.

Seranimalibus(sermo animalibus/räägid loomadele (läti k.)) on võime rääkida loomadega, või siis pigem neid mõista, kuna vähesed loomad "räägivad" nii otseselt, et sõnu eristada.
Tajumine on võime saada aru, mis võimed kellegil on kas neile piisavalt lähedal olles või siis neid puudutades. Aru ei ole võimalik saada pisivõimetest, kuna need ei ole nii tugevad, et neid tajuda.
Rändamine on võime liikuda Maa ja Hibitarose vahel ilma väravateta. Ka on võimalik minna Extarneusile, kuid see on juba pisut keerulisem, kuna ei tule liikuda vaid muule sagedusele, vaid liikuda ka reaalselt, et mitte keset tühja kosmost hõljuma jääda. Tavaliselt on Extarneusile minek siiski liiga riskantne ettevõtmine.
Ülimkiirus on võime liikuda normaalsest kiiremini. See esineb kõige tihedamini vampiiridel ja haldjatel, kuna nad on piisavalt vastupidavad, et näiteks joostes kiirust säilitada. Teistel rassidel võib sellega tekkida probleeme.
Mõtetemüür on mõnes mõttes nagu blokeerimine või siis kilp millega kaitstakse oma mõtteid mõtete lugeja eest. See võib olla automaatne, kuid mõningatel juhtumitel nõuab see ka keskendumist, et seda luua.
Animos (mõtetes/meeltes, ladina k.) on võime teiste tujusid tajuda. Võime pole eriti palju levinud ja on rohkem haruldasem. Tema nimi tuleneb sellest, et võime valdaja puututab kergelt teiste mõtteid, et aimata nende tujusid, kuigi mõtete kuulmiseks nad võimelised ei ole. Animos esineb tavaliselt olendil, kellel on ka vaimseid võimeid.
Läbinägemine on võime tuvastada, kui keegi kellegi peal mingit võimet kasutab.
Tagasi üles Go down
https://lilla-kummitus.forum.co.ee
Sponsored content





Võimed Empty
PostitaminePealkiri: Re: Võimed   Võimed Empty

Tagasi üles Go down
 
Võimed
Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

Permissions in this forum:Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
 :: Tähtis :: Arhiiv :: 1. Rollimäng-
Hüppa: